ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-ΠΕΤΑ

 

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-ΠΕΤΑ

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΠΕΤΑ, Τ.Κ 47150 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 26810-83969

E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: https://dimagdia.mysch.gr/

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  1. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ....................................................................................σελ.4
  2. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ..................................................................................σελ.5

2.1.  Φοίτηση...............................................................................................................σελ.5

2.2.  Άφιξη στο σχολείο...............................................................................................σελ.7

2.3. Προσευχή- πρωινή συγκέντρωση.........................................................................σελ.8

2.4. Διάλειμμα.............................................................................................................σελ.8

2.5. Αποχώρηση από το σχολείο..................................................................................σελ.9

2.6. Επισκέψεις-γιορτές..............................................................................................σελ.11

2.7. Συμπεριφορά-Αγωγή ..........................................................................................σελ.11

2.8. Εξωσχολικά αντικείμενα...................................................................................... σελ.12

2.9. Παιδαγωγικός έλεγχος........................................................................................ σελ.13

2.10. Επίδοση και αξιολόγηση μαθητών.....................................................................σελ.14

  1. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ.......................................σελ.15

3.1.  Σχολείο –Γονείς/Κηδεμόνες................................................................................σελ.15

3.2. Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων..........................................................................σελ.16

3.3. Σχολείο – Φορείς.................................................................................................σελ.17

  1. ΕΠΙΛΟΓΟΣ........................................................................................................σελ. 18

 

 Αγαπητοί/ές Γονείς-Κηδεμόνες,

Το σχολείο είναι ο χώρος όπου οι μαθητές περνούν πολλές ώρες, μαθαίνουν, δημιουργούν, συνεργάζονται, παίζουν, χαίρονται αλλά αντιμετωπίζουν και δυσκολίες. Οι κανόνες έχουν σκοπό να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις, ώστε η πρόοδος των μαθητών να πραγματοποιείται  αποτελεσματικότερα.  Το σχολείο είναι σημαντικό να λειτουργεί ως μια κοινότητα αγωγής. Κοινός στόχος όλων των μετεχόντων στη σχολική κοινότητα είναι όχι μόνο η πρόοδος των μαθητών, αλλά και η υιοθέτηση σημαντικών αξιών, όπως η συνεργασία και η αλληλεγγύη, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της ιδιαιτερότητας του «άλλου», η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση και η αγωγή υγείας. Στο κείμενο που ακολουθεί αναφέρονται μερικοί από αυτούς τους κανόνες.

Να επισημάνουμε ότι, ο κανονισμός δεν αντίκειται στην ισχύουσα νομοθεσία, ούτε την υποκαθιστά όσον αφορά τη λειτουργία του σχολείου, αλλά είναι πλήρως εναρμονισμένος με αυτήν. Ο κανονισμός του σχολείου για αυτήν τη σχολική χρονιά και με δεδομένη την κατάσταση λόγω COVID-19 διαμορφώνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Σκοπός του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας είναι ο παρών κανονισμός να βοηθήσει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που τυχόν προκύψουν καθώς και στην αποφυγή εντάσεων κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερης σχολικής χρονιάς.

Με αυτές τις σκέψεις σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την εφαρμογή του κανονισμού και ευελπιστούμε στην πρόθυμη συνεργασία μαθητών και γονέων με το προσωπικό του σχολείου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι κοινές επιδιώξεις όλων μας: η αγωγή, η καλλιέργεια και η ασφάλεια των μαθητών.

 

                                                                                Η Διευθύντρια του Σχολείου

                                                                                          Μαρία Μπίμπα

 

 

            ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΤΟΣ

 

Η συνέχιση της λειτουργίας των σχολείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι εξαιρετικά σημαντική. Η παρουσία των παιδιών στο σχολείο, ιδιαίτερα αυτών που είναι μικρής ηλικίας, είναι απαραίτητη και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με την αποκλειστική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία.

Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων έχει θεμελιώδη σημασία, ώστε να προληφθεί κατά το δυνατόν η διασπορά του ιού στον χώρο των σχολείων. Εξαιρετικά σημαντικό είναι, επίσης, στην περίπτωση που υπάρξουν κρούσματα σε μια σχολική μονάδα, να περιχαρακωθεί η διασπορά, ώστε να μειωθεί ο αριθμός δευτερογενών κρουσμάτων.

Η ασφαλής λειτουργία του σχολείου μας βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή πολλαπλών μέτρων προφύλαξης:

  • προσπάθεια για τήρηση αποστάσεων μεταξύ μαθητών και μαθητών-εκπαιδευτικών, όσο είναι εφικτό,
  • συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών),
  • σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής) τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές. Στο σχολείο συνιστάται η ευρεία χρήση υφασμάτινης μάσκας, αλλά μπορεί να χρησιμοποιείται και απλή χειρουργική μάσκα,
  • καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες,
  • αποχή από το σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19.

 

1.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

-Υποδοχή των μαθητών: 08:00-08:15           

-Έναρξη 1ης διδακτικής περιόδου 08:15

-Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος-αποχώρηση μαθητών: 13:15 (εξάωρο)

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

-Έναρξη λειτουργίας των δραστηριοτήτων Ολοήμερου Προγράμματος: 13:20

-Λήξη των δραστηριοτήτων Ολοήμερου Προγράμματος: 16:00

Η κατανομή των διδακτικών ωρών και των διαλειμμάτων του σχολείου καθώς και η διάρκειά τους παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

ΩΡΕΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

 

07:00-07.15

15΄

Πρωινή Ζώνη (Υποδοχή)

07:15-08:00

45΄

Πρωινή Ζώνη

ΠΡΩΙΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

08:00-08:15

15΄

Υποδοχή μαθητών

08:15-09:40

85΄

1η διδακτική περίοδος

09:40-10:00

20΄

Διάλειμμα

10:00-11:25

85΄

2η διδακτική περίοδος

11:25-11:40

15΄

Διάλειμμα

11:40-12:20

40΄

5η διδακτική ώρα

12:20-12:35

15΄

Διάλειμμα

12:35-13:15

40΄

6η διδακτική ώρα

Διάλειμμα

(Αποχώρηση –Μετάβαση στο Ολοήμερο)

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

13:20-14:00

40΄

1η διδακτική ώρα

Διατροφική Αγωγή

14:00-14:15

15΄

Διάλειμμα

14:15-15:00

45΄

2η διδακτική ώρα

Προετοιμασία-Μελέτη (ή άλλο γνωστικό αντικείμενο)

15:00-15:15

15΄

Διάλειμμα

15:15-16:00

45΄

3η διδακτική ώρα

Προετοιμασία-Μελέτη (ή άλλο γνωστικό αντικείμενο

 

  1. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ

2.1. Η φοίτηση των μαθητών

Το Σχολείο αποτελεί τον φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης, γιατί ακριβώς εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις συγκεκριμένης και οργανωμένης προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων της αγωγής. Για αυτό είναι απαραίτητο η συμμετοχή των μαθητών να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική. Η φοίτηση των μαθητών, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, είναι υποχρεωτική. Η ελλιπής φοίτηση των μαθητών και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο.

        Φέτος, όμως, χρειάζεται να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά που εμφανίζουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19. Συνιστάται οι μαθητές αυτοί να παραμένουν στο σπίτι. Συστήνεται προς τους γονείς ο έλεγχος των παιδιών για ενδεχόμενη εμφάνιση συμπτωμάτων (πιθανώς και με θερμομέτρηση) πριν την αναχώρησή τους από το σπίτι και παραμονή κατ’ οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων οποιουδήποτε παιδιού εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού ή πυρετό.
       Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος, κυρίως τηρούν την ώρα έναρξης των μαθημάτων, ενώ κάθε άλλη σχολική εκδήλωση (εορταστικές εκδηλώσεις με συνάθροιση, εκδρομές κ.ά.), προς το παρόν, δεν πραγματοποιούνται. Επιλεκτικές επισκέψεις ή περίπατοι μεμονωμένων τμημάτων με τήρηση όλων των μέτρων κοινωνικής απόστασης και ατομικής υγιεινής, μπορούν να πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, εφόσον αυτό είναι εφικτό.

        Οι απουσίες είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο της προόδου των μαθητών. Εάν δεν υπάρχουν σοβαροί λόγοι υγείας ή ανωτέρας βίας κάθε απουσία είναι αδικαιολόγητη. Σε περίπτωση που ένας μαθητής απουσιάζει, θα πρέπει να ενημερώνεται η/ο εκπαιδευτικός της τάξης για τον λόγο της απουσίας και η Δ/νση του Σχολέιου, όταν η απουσία είναι πολυήμερη. Σε περίπτωση που κάποιος γονέας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως -την ίδια ημέρα- τον/την εκπαιδευτικό της τάξης. Ο γονιός, αφού παραλάβει το παιδί του από το σχολείο, αποχωρεί, εφόσον πρώτα συμπληρώσει έντυπο με την ημερομηνία και την ώρα αποχώρησής του.
         Για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και τις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, είναι οπωσδήποτε απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή για τους μαθητές των Α' και Δ΄ Τάξεων (ΑΔΥΜ) καθώς και η ανάλογη αθλητική περιβολή από όλους τους μαθητές. Για τη συμμετοχή των μαθητών σε ορισμένες εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες θα αποστέλλεται το ανάλογο έντυπο προς συμπλήρωση.

2.2. Άφιξη στο σχολείο

Η άφιξη των μαθητών το πρωί γίνεται από τις 8.00 ως τις 8.15 από την είσοδο του σχολείου (για τους μαθητές της Πρωινής Ζώνης από 7.00 ως 7.15). Σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων (π.χ. βροχής, ισχυρού ψύχους, χιονιού, δυνατού αέρα) η υποδοχή των μαθητών το πρωί θα γίνεται στον χώρο υποδοχής-αμφιθέατρου του σχολείου για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις, ενώ για τις Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις στον πρώτο όροφο του σχολείου τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις.

Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Η καθυστερημένη προσέλευση επιφέρει αναστάτωση στο πρόγραμμα του σχολείου (π.χ. εκπαιδευτικοί  υποχρεώνονται να βγαίνουν από την τάξη, για να ξεκλειδώσουν την πόρτα, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπόλοιπων μαθητών, ενώ παράλληλα διακόπτουν το μάθημα, με αποτέλεσμα να παρεμποδίζεται η ομαλή διεξαγωγή του). Σε έκτακτα συμβάντα να ενημερώνεται εγκαίρως το σχολείο και η προσέλευση να πραγματοποιείται, αν είναι εφικτό, σε ώρα διαλείμματος.
             Οι ενήλικες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, αφού βεβαιωθούν ότι εισήλθαν  στο προαύλιο με τη μάσκα τους,  αποχωρούν. Στη συνέχεια και για λόγους ασφάλειας των μαθητών αλλά και για την εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος η είσοδος (καγκελόπορτα) του σχολείου κλείνει (εφόσον ολοκληρωθεί και η προσέλευση του συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου). Αξίζει να γνωρίζουν οι γονείς, ότι η επαναλαμβανόμενη, καθυστερημένη πρωινή προσέλευση μαθητών στο σχολείο δημιουργεί σοβαρό παιδαγωγικό πρόβλημα στη λειτουργία του τμήματος του μαθητή.

Η επίσκεψη και η παραμονή των γονέων στις αίθουσες, την ώρα του μαθήματος δεν επιτρέπεται. Οι γονείς εισέρχονται στο σχολείο μόνο κατά τις προγραμματισμένες ώρες συναντήσεων με τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων ή κατόπιν συνεννόησης μαζί τους και μετά από άδεια της  διευθύντριας.

Επιπλέον, χρειάζεται να τονιστεί, ότι χρησιμοποιούνται μόνο οι επίσημες είσοδοι-έξοδοι του σχολείου. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας Δημοτικού και Νηπιαγωγείου βρίσκονται αναρτημένα στην κύρια καγκελόπορτα του σχολικού συγκροτήματος.

 

2.3. Προσευχή- πρωινή συγκέντρωση

Πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στον προαύλιο χώρο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν. Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές έχουν το δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν, όμως, να βρίσκονται στον χώρο του σχολείου όσο αυτή διαρκεί και να σέβονται την ιερότητα της στιγμής (εκτός και αν υπάρχει διαφορετική πρόβλεψη). Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά και σύμφωνα με τα μέτρα πρόληψης από τη λοίμωξη COVID-19, η πρωινή προσευχή θα λαμβάνει χώρα στις αίθουσες διδασκαλίας, πριν την έναρξη της διδακτικής διαδικασίας.

 

2.4.  Διάλειμμα

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού και ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Οι μαθητές παίζουν μόνο ανά τμήμα και σε προκαθορισμένο χώρο χωρίς να διαπληκτίζονται, ενώ για οποιοδήποτε πρόβλημα που πιθανόν αντιμετωπίσουν, απευθύνονται στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.

            Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο με τη συνοδεία του εκπαιδευτικού από δύο διαφορετικές εξόδους. Ο κάθε εκπαιδευτικός φροντίζει για τον αερισμό της τάξης και εξέρχεται τελευταίος, αφού κλειδώσει την πόρτα της τάξης. Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών στις αίθουσες ή στους διαδρόμους του σχολείου.

            Σε περίπτωση κακοκαιρίας έχει οριστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων ο χώρος παραμονής των μαθητών. Κανένας και για κανέναν λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του. Έτσι, οι μαθητές των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων κάνουν διάλειμμα στο ισόγειο, στον διάδρομο και στο αμφιθέατρο, ενώ οι μαθητές των Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων κάνουν διάλειμμα στους διαδρόμους του πρώτου ορόφου. Εξαιτίας των ειδικών συνθηκών που επικρατούν φέτος, οι μαθητές των τάξεων κρατούν τις προβλεπόμενες αποστάσεις.

            Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπεται κανένας ανήλικος ή ενήλικος να παρακολουθεί, να συνομιλεί ή να δίνει αντικείμενα σε μαθητές του σχολείου από τα κάγκελα του προαύλιου χώρου. Εάν επιθυμεί να δώσει φαγητό στο παιδί του, καλό είναι να παραδίδεται αυτό από τον γονέα/κηδεμόνα σε εφημερεύοντα εκπαιδευτικό του σχολείου ή στον μαθητή με την παρουσία εφημερεύοντα εκπαιδευτικού.

Για κάθε τάξη έχει οριστεί ιδιαίτερος χώρος προαυλισμού, ώστε να αποφεύγονται τα ατυχήματα.  Οι μαθητές οφείλουν να προαυλίζονται μόνο στον χώρο που έχει καθοριστεί για την τάξη τους. Σημειώνεται ότι εξαιτίας των ειδικών συνθηκών έχει χωριστεί η αυλή σε δυο μεγάλα κομμάτια. Ως 1ο κομμάτι έχει οριστεί η αυλή με το γήπεδο μπάσκετ και ως 2ο κομμάτι το υπόλοιπο της αυλής προς τα νοτιοανατολικά. Στο 1ο κομμάτι βρίσκονται οι τάξεις Α΄-Ε΄-Στ΄. Στο 2ο κομμάτι οι τάξεις Β΄-Γ΄-Δ΄. Όλες οι τάξεις έχουν δικό τους χώρο, ώστε να τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις λόγω των φετινών ειδικών συνθηκών.

Στον προαύλιο χώρο δεν ενδείκνυνται τα παιχνίδια με κάθε είδους μπάλα ή μπαλάκια καθώς και με άλλα αντικείμενα που κρίνονται επικίνδυνα από τους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς, τόσο στο πρωινό όσο και στο ολοήμερο πρόγραμμα.

Στο διάλειμμα οι μαθητές απευθύνονται στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς, που βρίσκονται στο προαύλιο. Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος κάλυψης φυσικών αναγκών (φαγητό, νερό, τουαλέτα). Εάν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, οι μαθητές δεν εισέρχονται στους χώρους των γραφείων χωρίς άδεια.

Οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν καθαρό τον προαύλιο χώρο. Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα, προσέρχονται άμεσα στον χώρο συγκέντρωσης μπροστά στις εισόδους του σχολείου. Κατόπιν, πάντα με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών, εισέρχονται στο κτίριο. Οι τάξεις Α΄, Ε΄ και Στ΄ από τη βορειοδυτική είσοδο ενώ οι Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις από τη νοτιοανατολική είσοδο.

 

2.5. Αποχώρηση από το σχολείο

Οι μαθητές δεν αποχωρούν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων  χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και φυσικά αφού ενημερωθεί για αυτό ο εκπαιδευτικός της τάξης ή η διευθύντρια. Ο γονέας σε περίπτωση ασθένειας συνιστάται να επικοινωνήσει με γιατρό και στη συνέχεια να ενημερώσει το σχολείο. Θα χρειαστεί ιατρική αξιολόγηση και σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, εφόσον το παιδί εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα μοριακό διαγνωστικό τεστ. Εν αναμονή του αποτελέσματος, το παιδί παραμένει σε απομόνωση και κατ’ οίκον νοσηλεία, σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, ενώ το σχολείο συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.

            Η ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών μετά το ωράριο λειτουργίας του σχολείου ανήκει αποκλειστικά στον γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους, να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου και να ελέγχουν καθημερινά τα email τους.

 Η ενημέρωση των γονέων θα γίνεται είτε μέσω emails είτε σε προγραμματισμένες συναντήσεις και αν φυσικά οι συνθήκες το επιτρέπουν.
            Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αποχώρησή τους δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι, σε περίπτωση που ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα καθυστερήσει, όπως έχει οριστεί σε υπεύθυνη δήλωση.

            Οι γονείς που επιθυμούν το παιδί τους να αποχωρεί χωρίς συναδεία για το σπίτι, υπογράφουν τη σχετική δήλωση στην αρχή της σχολικής χρονιάς.
            Η αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο γίνεται:
Στο τέλος του εξαώρου για όλες τις τάξεις στις 13:15.
Με την ολοκλήρωση της 2ης ώρας του ολοήμερου προγράμματος  στις 15:00 ή με την ολοκλήρωση της 3ης ώρας στις 16:00  οι γονείς-κηδεμόνες παραλαμβάνουν τα παιδιά από το σχολείο και αποχωρούν τηρώντας πάντα τις αποστάσεις.  Οι ενήλικοι που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αποχώρησή τους, θα πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους, ενώ τους περιμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους.

Σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων οι γονείς-κηδεμόνες μπορούν - μετά το άνοιγμα των αυλόπορτων από τους/τις εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς - να εισέρχονται στο εσωτερικό  του σχολείου, ώστε να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους από τις εισόδους του κτιρίου, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας λόγω Covid-19 (π.χ. μάσκες, αποστάσεις).

 

Για οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα οι γονείς θα ενημερώνονται από το σχολείο με γραπτή ανακοίνωση ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Οι ανακοινώσεις θα αναρτώνται και στην ιστοσελίδα του σχολείου, ενώ η επικοινωνία γενικά θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και σε έκτακτες περιπτώσεις τηλεφωνικώς.

 

2.6. Επισκέψεις – γιορτές

Φέτος, συνιστάται η αποφυγή διοργάνωσης ενδοσχολικών εκδηλώσεων ή συναθροίσεων που συνδέονται με ευρεία προσέλευση γονέων. Εκδηλώσεις (π.χ. εορτές αποφοίτησης) μπορεί να γίνονται μόνο με την παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών, κατά τμήματα. Το ίδιο ισχύει και για τις εθνικές εορτές, οι οποίες θα πραγματοποιούνται μέσα στις τάξεις και όχι στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου (αμφιθέατρο). Τονίζεται ότι στις Εθνικές γιορτές ο Σύλλογος Διδασκόντων ορίζει τη διάρκεια της γιορτής και δε λειτουργεί το Ολοήμερο.

Οι διδακτικές επισκέψεις και οι σχολικές γιορτές είναι μέρος της σχολικής ζωής, βοηθούν στην αποτελεσματικότερη πραγματοποίηση του σχολικού έργου, για αυτό οι μαθητές δεν ενδείκνυται να απουσιάζουν από αυτές, παρά μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο.

Οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών παραμένουν αμετάβλητες σε περίπτωση διδακτικής επίσκεψης (εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων), ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται αναλόγως.

2.7. Συμπεριφορά μαθητών

Η έκταση  του φαινομένου της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού ή bullying (bullying είναι η σωματική ή και η ψυχολογική κακοποίηση ή μείωση ασθενέστερων ατόμων) και οι σοβαρές επιπτώσεις του στη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών καθιστούν επιτακτική την ανάγκη της άμεσης αναγνώρισης του προβλήματος ως ιδιαίτερα σοβαρού και της λήψης μέτρων για την πρόληψη και την αποτελεσματική αντιμετώπισή του. Το ενδιαφέρον μας στρέφεται προς την κατεύθυνση αυτή, προκειμένου να διασφαλιστεί η δραστική μείωση του σχολικού εκφοβισμού. Τι κάνουμε ως σχολείο  για το bullying; Προς αυτήν την κατεύθυνση  το σχολείο μας  είναι  υποστηρικτικό, δημιουργικό και δημοκρατικό. Διαπνέεται από τις αρχές της συνεργασίας, του αλληλοσεβασμού, της ισότητας, της αλληλεγγύης, της δικαιοσύνης και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Επίσης, η αρμονική συνύπαρξη όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι η πρωταρχική του επιδίωξη. Έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια για την αντιμετώπισή του. Αυτή περιλαμβάνει προσπάθειες σε επίπεδο εθνικό, όπως η πρωτοβουλία για ενημέρωση μαθητών και εκπαιδευτικών των σχολείων, την ενημέρωση για την αντιμετώπιση της παραβίασης του κυβερνοχώρου, κρατικοί νόμοι και τοπικές προσπάθειες κοινωνικών ομάδων και συλλόγων μέσω προγραμμάτων πρόληψης εκφοβισμού κυρίως στα σχολεία.

Συγκεκριμένα, το σχολείο προτρέπει τους μαθητές:

  • Να μιλάνε άμεσα στους δασκάλους τους ή σε άλλους εκπαιδευτικούς ή στη διευθύντρια του σχολείου.
  • Να αγνοούν αυτούς που τους εκφοβίζουν και να γίνονται μέλη μιας ομάδας (π.χ. της τάξης τους), με την οποία έχουν κοινά ενδιαφέροντα.
  • Να αποφεύγουν να περνάνε στην αντεπίθεση και να προσπαθούν να κρατάνε αποστάσεις από καταστάσεις, όπου μπορεί να βρεθούν εκτεθειμένοι σε εκφοβισμό.

 

2.8. Εξωσχολικά υλικά

Απαγορεύονται στο σχολείο παντός είδους αντικείμενα, που η χρήση τους μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών. Πιο αναλυτικά, οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αντικείμενα πολύτιμα ή επικίνδυνα. Επίσης, εντός του σχολικού χώρου οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες, «έξυπνα» ρολόγια χειρός και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα καταγραφής και επεξεργασίας εικόνας και ήχου (υπ΄ αρ. Φ.25/103373/Δ1/22-6-2018 εγκύκλιο ΥΠΑΙΘ). Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα. Επίσης, παιδιά ΔΕΝ ενδείκνυται να φέρνουν μαζί τους παιχνίδια στο σχολείο (π.χ. μπάλες, κούκλες κ.λπ.). Σχετικά με τις μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών, τα παιδιά κάθε τμήματος θα παίζουν μόνο μεταξύ τους χρησιμοποιώντας συγκεκριμένη μπάλα (ή μπάλες), με την έγκριση ή/και επίβλεψη εκπαιδευτικού. Οι μπάλες θα πλένονται κατά διαστήματα με σαπούνι/απορρυπαντικό και νερό και θα εφαρμόζεται σε αυτές απολυμαντικό στο τέλος κάθε ημέρας (ή και κατά τη διάρκειά της εάν εναλλάσσονται τα τμήματα που παίζουν με αυτές).

            Τις βροχερές ή πολύ κρύες μέρες οι μαθητές μπορούν να φέρνουν στο σχολείο, κατ’ εξαίρεση, επιτραπέζια παιχνίδια, για να παίζουν μόνοι τους ή με τους συμμαθητές τους. Είναι απαραίτητο αυτά (λόγω COVID-19) να είναι ατομικά ή να παίζονται με τρόπο, που να μη χρειάζεται η σωματική επαφή μεταξύ των μαθητών ή η ανταλλαγή αντικειμένων.

 

2.9. Παιδαγωγικός έλεγχος

Το σχολείο, ως φορέας αγωγής, έχει καθήκον να λειτουργεί έτσι ώστε οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν, ότι κάθε πράξη τους έχει συνέπειες, να μάθουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη των επιλογών τους και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες. Η υπερβολική επιείκεια νομιμοποιεί τις αποκλίσεις και ισχυροποιεί την αντίληψη της ατιμωρησίας. Αν η συμπεριφορά του μαθητή δεν εναρμονίζεται με την ιδιότητά του και αποκλίνει από την τήρηση του εσωτερικού κανονισμού του σχολείου, τότε ο μαθητής αντιμετωπίζει τον παιδαγωγικό έλεγχο, σύμφωνα με τις αρχές της ψυχολογίας και παιδαγωγικής που διέπουν την ηλικία του. Στο παιδαγωγικό αυτό πλαίσιο, τα μέτρα παιδαγωγικού ελέγχου που μπορούν να εφαρμοστούν είναι:

α. Παρατήρηση

β. Επίπληξη

γ. Παραπομπή στη Διευθύντρια

δ. Ενημέρωση των γονέων

ε. Ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων

Αρμόδια όργανα για την εφαρμογή των μέτρων παιδαγωγικού ελέγχου των περιπτώσεων α΄, β΄, γ΄ είναι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Της περίπτωσης δ΄ είναι η Διευθύντρια και για την περίπτωση ε΄ είναι η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων.

Οι γονείς ενημερώνονται από το Σχολείο για την όποια παρεκκλίνουσα συμπεριφορά των παιδιών τους. Η στενή συνεργασία Σχολείου-Γονέων είναι  πάντα αναγκαία και επιβεβλημένη.

Η προστασία του σχολικού κτιρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων μας. Οι μαθητές οφείλουν να προσέχουν τα έπιπλα και τις εγκαταστάσεις του Σχολείου. Κάθε καταστροφή, εκτός από τη ζημιά και τη δυσκολία αποκατάστασης, ασχημίζει και υποβαθμίζει τον χώρο στον οποίο βρίσκονται μαθητές και εκπαιδευτικοί για πολλές ώρες την ημέρα.
            Μαθητές που κατ’ εξακολούθηση προκαλούν ζημιές και δεν ακολουθούν  τους κανόνες του σχολείου, θα ενημερώνονται οι γονείς τους, οι οποίοι και θα επιβαρύνονται το κόστος της αποκατάστασης ζημιών.

 

2.10. Επίδοση και αξιολόγηση μαθητών

Κάθε μαθητής αποτελεί  μια ιδιαίτερη ξεχωριστή προσωπικότητα και έχει τις δικές του ανάγκες, τις ιδιαιτερότητές του και τη δική του ψυχοσύνθεση. Αυτό κάνει πολύ δύσκολο και πολυσύνθετο το έργο της διαπαιδαγώγησης και αξιολόγησης του μαθητή.

Η αξιολόγηση των μαθητών συνδιαμορφώνεται  από:

α. Τη συμμετοχή στο μάθημα και τις καθημερινές εργασίες της τάξης.

β. Την καθημερινή προφορική επίδοση στο μάθημα της ημέρας.

γ. Την επίδοση στις γραπτές επαναληπτικές δοκιμασίες.

δ. Τη γενική συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

ε. Την τήρηση των κανόνων του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου, ως προς το μέρος που τους αφορούν.

Ο εκάστοτε εκπαιδευτικός ορίζει συγκεκριμένη ημέρα και ώρα κάθε μήνα, κατά την οποία δύναται κάθε γονέας-κηδεμόνας να ενημερώνεται για την πρόοδο του παιδιού του. Σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να συναντηθεί με τον εκπαιδευτικό, αφού πρώτα τον ενημερώσει τηλεφωνικά για την επίσκεψή του.

Στο τέλος κάθε τριμήνου, ο εκπαιδευτικός αξιολογεί τη συνολική επίδοση των μαθητών του και παραδίδει τη βαθμολογία στη Διευθύντρια. Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει την ημερομηνία κατά την οποία οι γονείς θα ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους και θα πάρουν τους ελέγχους προόδου  (φέτος ειδικά η επίδοση αποστέλλεται με email και σε κλειστούς φακέλους). Την ημέρα εκείνη κάθε εκπαιδευτικός παρουσιάζει περιγραφικά τη συνολική εικόνα του μαθητή ως προς τη συμπεριφορά και τη μαθησιακή διαδικασία στον γονέα-κηδεμόνα του. Η προσέλευση  των γονέων και κηδεμόνων στις συναντήσεις που ορίζονται από το σχολείο κρίνεται απαραίτητη.

 

  1. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ

3.1. Σχολείο-Γονείς/Κηδεμόνες

Φυσικοί κηδεμόνες του παιδιού είναι ο πατέρας και η μητέρα του. Εάν κατοικούν σε άλλη πόλη, ορίζουν οι ίδιοι με έγγραφη δήλωση τον κηδεμόνα του μαθητή. Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων, ως κηδεμόνας του παιδιού ενώπιον του σχολείου νομιμοποιείται ο γονέας που έχει την επιμέλεια με δικαστική απόφαση, την οποία οφείλει να προσκομίσει στο σχολείο. Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς δεν έχει την επιμέλειά του πρέπει το Σχολείο να ενημερωθεί άμεσα.

  Οι γονείς και οι κηδεμόνες εγγράφουν τον μαθητή στο σχολείο, επικοινωνούν συχνά με τη Διευθύντρια και τους εκπαιδευτικούς της τάξης, παρακολουθούν τη φοίτηση, το ήθος και τη σχολική επίδοση και ενημερώνουν υπεύθυνα το σχολείο για όλα τα ζητήματα τα οποία σχετίζονται με τον μαθητή. Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στον δάσκαλο της τάξης κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή (π.χ. αλλεργίες σε τρόφιμα, τσιμπήματα, κ.λπ). Στο ίδιο πλαίσιο οι γονείς-κηδεμόνες οφείλουν να φροντίζουν για το θέμα των ψειρών.

Αναφορικά με το δεκατιανό γεύμα των μαθητών συνιστάται να αποφεύγονται φαγητά όπως πατατάκια, κρουασάν, γλειφιτζούρια και τα συναφή τρόφιμα για ευνόητους λόγους. Για την κάλυψη του γεύματος στο Ολοήμερο, ως λύσεις έκτακτης ανάγκης, αρκούν κάποια φρούτα ή ψωμί, τυρί, αβγό κ.λπ..

Ο γονέας/κηδεμόνας :

  • Δικαιούται να έχει πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση για τον μαθητή και οφείλει να προσέρχεται στις τακτικές μηνιαίες ενημερώσεις, καθώς και σε τυχόν έκτακτες που ορίζει ο εκπαιδευτικός της τάξης. Επίσης, οφείλει και ο ίδιος να ενημερώνει το σχολείο για θέματα που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά του μαθητή στο σχολείο.
  • Καλείται από τους εκπαιδευτικούς του παιδιού και/ή από τη Διευθύντρια του σχολείου, όποτε κριθεί αναγκαίο, για την πορεία του μαθητή και κυρίως όταν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα στη μάθηση ή τη συμπεριφορά του. Είναι σημαντικό να μην παραβλέπεται η εμπιστοσύνη του μαθητή στο σχολείο, που ενισχύεται και από τη θετική στάση των γονέων προς το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς.

Για οποιοδήποτε παιδαγωγικό, διδακτικό ή μαθησιακό θέμα οι γονείς απευθύνονται αρχικά στον αντίστοιχο εκπαιδευτικό της τάξης ή της ειδικότητας, οι οποίοι και θα διευθετήσουν  το θέμα. Μόνο σε περίπτωση που παρίσταται ανάγκη, απευθύνονται στη Διευθύντρια του σχολείου.

 

3.2. Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων

Οι γονείς-κηδεμόνες οφείλουν να επικαιροποιούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και να ενημερώνουν άμεσα τους εκπαιδευτικούς για κάθε αλλαγή, ώστε το σχολείο να έχει τα ισχύοντα τηλέφωνά τους και τις έγκυρες ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους.

            Οι γονείς-κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από τον δάσκαλο της τάξης ή τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Προσέρχονται στο σχολείο στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Για ενημέρωση που θα γίνεται είτε με προκαθορισμένο ραντεβού την ημέρα και ώρα που έχει ορίσει ο κάθε εκπαιδευτικός στην αυλή του σχολείου λόγω των ειδικών συνθηκών (όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν), είτε με τηλεφωνική επικοινωνία είτε με email.
  • Στο τέλος κάθε τριμήνου.
  • Όσες φορές κληθούν από τον εκπαιδευτικό ή τη Διευθύντρια.
  • Στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου.
  • Στις ειδικές συγκεντρώσεις Γονέων και Κηδεμόνων.
  • Στο τέλος κάθε διδακτικού έτους για τους τίτλους προόδου/σπουδών.
  • Σε έκτακτες συναντήσεις σε χρόνο που έχουν ορίσει εγκαίρως οι εκπαιδευτικοί.

Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές ή που αναρτώνται στην είσοδο και στην ιστοσελίδα του σχολείου (https://dimagdia.mysch.gr/) και ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.

            Ακόμη, γίνεται γνωστό ότι κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στον χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει, ενημερώστε τον δάσκαλο της τάξης ή τη Διευθύντρια, οι οποίοι και θα διευθετήσουν αμέσως το θέμα.
 Γενικότερα, κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτίριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να έχει πάρει άδεια (με εξαίρεση την περίπτωση επείγουσας πρωινής ενημέρωσης εκπαιδευτικού από γονέα για έκτακτο θέμα).
            Σε περίπτωση απουσίας μαθητή συνιστάται να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια ιδιαίτερα σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανόμενης απουσίας.  Τo τηλέφωνo του σχολείου είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ενημέρωση (2681083969).

Σε περίπτωση σεισμού ή έκτακτων καιρικών φαινομένων όλοι οι μαθητές υποχρεούνται να αποχωρήσουν από το σχολείο με τη συνοδεία κάποιου γονέα-κηδεμόνα (ή άλλου προσώπου που έχουν καθορίσει οι γονείς-κηδεμόνες), ακόμη και αν έχουν δηλώσει ότι αποχωρούν μόνοι τους. Το σημείο συγκέντρωσης μαθητών και εκπαιδευτικών, σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, είναι ο χώρος μεταξύ της κύριας εισόδου του σχολείου και της καγκελόπορτας, ΝΑ του κτιρίου.

Σε περίπτωση απεργίας ή στάσης εργασίας των εκπαιδευτικών του σχολείου οι γονείς-κηδεμόνες να ενημερώνονται από το σχολείο και να φροντίζουν για την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών.

            Οφείλουμε όλοι να δημιουργήσουμε καλό κλίμα συνεργασίας σχολείου - σπιτιού.

 

3.3. Σχολείο-Φορείς

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποτελεί την επίσημη συλλογική έκφραση της άποψης των Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών. Το σχολείο χρειάζεται και επιδιώκει τη συνεργασία του Συλλόγου για την προαγωγή του σχολικού έργου. Είναι προφανές ότι το εκπαιδευτικό έργο ανήκει στην αρμοδιότητα και ευθύνη των εκπαιδευτικών, του Συλλόγου των εκπαιδευτικών και του Διευθυντή του κάθε σχολείου. Τα θέματα, όμως, της παιδαγωγικής λειτουργίας, των ενδοσχολικών και εξωσχολικών εκδηλώσεων και το γενικότερο κλίμα στον σχολικό χώρο επηρεάζονται από την καλή συνεργασία των εκπαιδευτικών, του Διευθυντή και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Η Σχολική Επιτροπή, το Σχολικό Συμβούλιο, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι επιστημονικοί, καλλιτεχνικοί και πολιτιστικοί φορείς, πέρα από τον θεσμικό τους ρόλο, είναι οι κοινωνικές συνιστώσες του σχολείου. Ένα ανοιχτό δημοκρατικό σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων αυτών, για να επιτύχει στην αποστολή του. Ο κοινωνικός περίγυρος αποτελεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο το σχολείο αναπτύσσει το μορφωτικό έργο του.

 

  1. ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Η τήρηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου από τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς/κηδεμόνες, με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους, ώστε να έχει πληρότητα, γενική αποδοχή και εφαρμογή, αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του Σχολείου. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ισχύει για ένα σχολικό έτος.
                Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη σας και είμαστε σίγουροι ότι με κοινή προσπάθεια όλων θα επιτευχθούν οι στόχοι μας.

 

 

 

 

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ζω καλύτερα-Ευ ζην

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

ΤΙΤΛΟΣ: "Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα"

       

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Υγεία: Διατροφή

ΤΙΤΛΟΣ: "Πράσινες τηγανητές ντομάτες... και άλλα φρούτα"

 

                               

                                                   

 

     

     

Το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο σχολείο μας ξεκίνησε...